November 10, 2011

PANDUAN TWIN NEEDLE MESIN JAHIT

Tgh busan-busan aku terjumpa lak forum tentang mesin jahit nie.. minat gak aku nak tukar double needle utk mesin jahit aku. Mungkin ada yang tak tau apa bestnya jahitan double needle tu? kalau korang peratikan macam jahitan Tshirt, jahitannya tak samakan dengan jahitan biasa.  Ianya lebih kemas dan nampak lebih WOw kan.. Hehehe tu pada aku ler. Pd korang aku tak tau

Nie aku 'paste'kan maklumat untuk panduan

Macam best je kan kalau boleh menjahit ala-ala jahitan kilang dengan hanya mesin portable kita kan?

Ni la hasil dari jarum berkembar tu.. bestkan kan kan kannnnnnnnn
Cubalah....

Twin Needle (jarum berkembar) 6mm, Schmetz Code:130/705 sudah ada stok di LSN.

Twin needle 6mm ini boleh digunakan untuk membuat jahitan cross-stitch (dua garisan lurus berkembar di bahagian atas dan jahitan tepi di bahagian bawah)
Jahitan ini selalunya dapat anda perhatikan di bahagian lengan baju, bawah baju dan kadangkala di bahagian tepi tudung
Twin needle 6mm BOLEH DIGUNAKAN DI SEMUA MESIN JAHIT YANG BOLEH HASILKAN CORAK (mesin jahit zig-zag)

Harga Twin Needle stok terbaru: RM20 sebatang, penghantaran terus boleh dibuat melalui pos ekspress dgn kos tambahan RM2.50.

Sesiapa yang berminat untuk menadapatkan jarun tersebut, sila PM ke LSN atau hubungi talian 03-91025766/ 5767 dengan segera, sementara stok masih ada.


EmoticonEmoticon