March 04, 2018

INDAHNYA KONTRAKSI BERSALIN



Wow macammana tu kontraksi bersalin boleh jadi indah?

Percayalah ianya sungguh indah jika anda mempraktikkan teknik saya dengan bersungguh-sungguh. Selama ini saya amatttt takut menghadapi sakit kontraksi. Setiap kali saya disahkan mengandung saya akan mengalami tekanan yang amat dasyat sehingga pernah pada kehamilan ke-3 saya terpaksa dimasukkan ke hospital akibat stress dan menyebabkan tekanan darah menjadi terlalu rendah .

Sehingga saya ada terdengar satu ceramah agama yang mengatakan

"PERKARA YANG PASTI JANGAN DITAKUTI .... HARUS BERSEDIA"

Sejak itu saya sedar bahawa kenapa saya harus takut dengan sakit kontraksi, padahal ianya pasti akan saya rasai jika saya hamil.

Jom saya kongsikan bagaimana saya menemui teknik menghadapi kontraksi yang amat nikmat dan mengujakan.

Saya hanya mengambil masa 12 minit sahaja dari bukaan 6cm hingga bayi keluar. Best ke best? hihi


EmoticonEmoticon